viernes, 17 de diciembre de 2010

Al loro!! Que no estamos tan mal!!

Al lloru nois!!
 
 
L'atre dia em vaig deixar fer l'últim gol perque no portava l'ampolla de cava. Bé, ara veig que hauré de portar-la cada partit, no sigui cas que comencem a guanyar. Tot d'una sembla que haguem après a jugar com un equip, no us sembla sospitós? Ummmmh, no sé..., aquí hi ha gatu enceradu. 
 
L'estratègia funciona; reconeixem les posicions, controlem els canvis de jugadors, elaborem jugades cada cop més lógiques i sembrem el terror allà on anem. Bé això últim encara no, de moment...
 
I encara ens falta: precisió en el gol (Candi & Co), percisió en les aturades (Enric & Jo), pérdua de pilotes al mig de camp per voler regatejar sistemàticament a tots el contraris fent cas omís de les constants demandes de pase a companys desmarcats ( aquí poseu qui es dongui per aludit) y convició d'equip guanyador (no pot ser que gairebé no es celebrin els gols i només el porter es desgalliti cridant i animant).
 
Ja sóm un equip de récords: sols 4 gols, un empat, un míster, zero simpatitzans i afició i un comentarista d'excepció que relata dels jornades amb imparcialitat i serietat.
 
Doncs ara, el que hem de fer es petar-nos els récords. Bé, petar-nos les cifres i no el comentarista....,eh?.
 
 
Per cert, ostres l'atre dia em pensava que es pendrien malament el comentari que vaig fer de la camiseta a topos i que em farien alguna entrada béstia. Li vaig dir que còm havien tingut valor de robar-li la camiseta al Nuñito de la Calzada. Sembla que s'ho van pendre be.
 
salut.

No hay comentarios:

Publicar un comentario